Move Management

Står I foran et domicilskifte eller intern rokade?

Prøv vores beregner nederst på siden. Den vil give et indtryk af, hvilken besparelse jeres organisation kan opnå, ved at ansætte RELOC til at styre jeres flytning.

Fordelene ved at samarbejde med RELOC om planlægningen og koordineringen af jeres domicilskifte eller interne rokade er: 

  • En lean proces som mindsker jeres omkostninger og driftstab
  • Medarbejdere i organisationer kan fortsætte deres arbejde, hvilket holder glæden og produktiviteten høj
  • Eksterne interessenter vil ikke opleve, at I er midt i en stor forandring

RELOC formår at give denne værdi til organisationer, fordi vi har dygtige projektledere, som arbejder om aftenen og i weekenderne, mens jeres medarbejdere har fri. Dette resulterer i, at jeres normale arbejdsgang forstyrres minimalt. 

Nedenfor ses vores overordnet proces. RELOC følger og modificerer denne efter organisationers behov. Processen indbefatter mere end 700 steps ved interne flytninger og domicilskifte. 

Hvis I kunne være interesseret i at høre mere, kan Tinna Høj Christensen kontaktes på +45 3076 3397 eller thc@reloc.dk.

Besparelse ved at benytte RELOC
DKK

 

RELOC A/S
Islevdalvej 110
2610 Rødovre

RELOC A/S
P. O. Pedersens Vej 28
8200 Aarhus N

(+45) 3076 3397
info@reloc.dk