Karriere

RELOCs vigtigste ressource er kompetente medarbejdere. Vores evner er direkte sammenlignelige med, hvor godt vi lykkes med vores services. Derfor, tror vi på, at vores evner er det der gør forskellen på en gennemsnitlig service eller en service i topklasse.

Dette betyder, at samarbejde er vigtigt for os, ikke kun med kunder og partnere, men også internt. Vi søger altid at gøre lige det ekstra, som sikrer den højeste kvalitet, når vi løser opgaver proffesionelt. Vi håber, at tilføje flere med disse kompetencer fremadrettet.

Vi er beæret, når virksomheder og organisationer vælger at anbefale os efter endt service. Det er målet, hver gang. At være en del af RELOC betyder, at ingen dag ligner den i går. Det er spændende og dynamisk, men du skal også være omstillingsparat.

Vi er altid på udkig efter nye talenter og kollegaer til vores team. Du kan læse mere om hvad et job som Projektkonsulent i RELOC kræver her:

Projektkonsultent til logistik- og serviceopgaver

Du har også mulighed for at søge stillingen som servicemedarbejder hos RELOC. Alle vores Servicemedarbejdere bliver oplært fra bunden i IT-håndtering, nedpakning og mange andre praktiske opgaver i forbindelse med flytning.  Læs mere om jobbet her:

 

Servicemedarbejder

 

RELOC A/S
Islevdalvej 110
2610 Rødovre

RELOC A/S
P. O. Pedersens Vej 28
8200 Aarhus N

(+45) 2321 5268
info@reloc.dk
CVR-nr: 27270840