Karriere

RELOCs vigtigste ressource er kompetente medarbejdere. Vores evner er direkte sammenlignelige med, hvor godt vi lykkes med vores services. Derfor, tror vi på, at vores evner er det der gør forskellen på en gennemsnitlig service eller en service i topklasse.

Dette betyder, at samarbejde er vigtigt for os, ikke kun med kunder og partnere, men også internt. Derudover, er det vigtigt, at du er løsningsorienteret og opfører dig professionelt og ansvarligt. Vi søger altid at gøre lige det ekstra, som sikrer den højeste kvalitet, når vi løser opgaver. Vi håber, at tilføje flere med disse kompetencer fremadrettet.

Vi er beæret, når virksomheder og organisationer vælger at anbefale os efter endt service. Det er målet, hver gang. At være et del af RELOC betyder, at ingen dag ligner den i går. Det er spændende og dynamisk, men du skal også være omstillingsparat.

Vi håber, at du som vores næste medarbejder bliver fyldt med energi, når du er på arbejde og vil være med til at skabe en positivt miljø. 

Lige nu er vi på udkig efter nye medarbejdere til projektteamet. Kunne du se dig selv som projektkonsulent, kan du læse mere om jobbet her:

Projektkonsultent til logistik- og serviceopgaver

Vi søger på nuværende tidspunkt også servicemedarbejdere, som har evnerne til at lære, hvordan man håndterer IT, og mange andre praktiske opgaver i forbindelse med flytning, og har modet til potentielt at udvikle sig til supervisor. Læs mere om jobbet her:

Servicemedarbejder

 

RELOC A/S
Islevdalvej 110
2610 Rødovre

RELOC A/S
P. O. Pedersens Vej 28
8200 Aarhus N

(+45) 3076 3397
info@reloc.dk