Om os

Organisation og Historie

RELOC A/S er en del af Bach Salicath Danmark A/S. I 2003 blev det besluttet, at etablere et nyt datterselskab, da det stod klart, at der blev en større og større efterspørgsel på folk med evnerne til at koordinere og planlægge flytninger, og dermed sikre, at alt var klar næste arbejdsdag, så arbejdet i virksomheder kunne fortsætte uagtet domicilskifte og interne flytninger.

Grundet den øgede efterspørgsel på en pakkeløsning, der sikrede minimal nedetid, besluttede Bach Salicath Danmark at starte RELOC. Målet var at skabe en virksomhed der kunne hjælpe virksomheder i netop disse situationer. 

Vores Move Management service blev udviklet og forfinet, og det viste det sig, at der var et marked for denne service, og til den dag i dag, er dette stadig en af vores kernekompetencer.

Efter flere års erfaring og ny ansættelser af folk med kompetencer inden for arealoptimering, kan vi i dag tilbyde organisationer og virksomheder, at analysere udnyttelsen af faciliteter, rum og kvadratmeter, samt hjælpe med løsninger i denne sammenhæng. 

I dag, har vi en sund virksomhed, der har taget næste skridt. Vi har udviklet inventarregistreringssystemet, RETRACE, som vi er stolte af. RETRACE har hjulpet organisationer nedbringe deres inventarlager og mindsket forsikringspræmien. 

Med ’trust, time & quality’ som slogan fortæller vi kort og præcist, hvad vi ønsker, at være kendt for. Vi forsøger, at efterleve dette til fulde ved at kunder og samarbejdspartnere altid kan have tillid til, at vi leverer kvalitet rettidigt, når vi tilbyder følgende services:

  • Move Management
  • Inventarregistrering
  • Areal optimering

RELOC er i vækst og vores mål er, at hjælpe endnu flere virksomheder I fremtiden.

Vores vision

Vi fungerer som partnere i Move Management projekter, og som rådgivere i forbindelse med arealoptimering. Derudover registrerer og håndterer vi kunders inventar med ambition om at nedbringe omkostninger til denne post. Dette guider alt, vi gør. Vi imødekommer virksomheder og organisationers stigende behov for øget produktivitet og nedbringelse af omkostninger. Hver dag arbejder vi på dette, for at kunne bryste os af, at være en virksomhed, som leverer den højeste kvalitet til rette tid i tæt fortroligt samarbejde med partnere og kunder.  

Vores mission

At vores kunder og partnere kan føle sig sikre på, at vi leverer kvalitet til tiden. Vi tror på, at vi kan opnå dette via vores kernekompetencer:

  • Move Management
  • Inventarregistrering
  • Arealoptimering

 

 

Vores værdier

Løsningsorienteret
Vi tilstræber, at finde den bedste løsning, hver gang. Opstår der udfordringer vil vi arbejde hårdt for at løse dem.

Samarbejde
Vores arbejde bringer os tæt på kunder og partnere, og vi søger altid, at skabe teamwork på tværs af organi-sationer og interessenter.

Professionalisme
Guider alt vi gør

Ansvarlighed
Vi er ansvarlige i omgang med kunders data og inventar, da vi kender vigtigheden af, at det behandles med den største respekt og fortrolighed

RELOC A/S
Islevdalvej 110
2610 Rødovre

RELOC A/S
P. O. Pedersens Vej 28
8200 Aarhus N

(+45) 3076 3397
info@reloc.dk